TS Group Holding søger en kontorassistent på 30 timer med opstart snarest

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Søger du en arbejdsplads, hvor du selv kan være med til at præge din hverdag og din faglige udvikling? Er du ambitiøs og ærekær omkring dit arbejde og har du lyst til at være en del af en virksomhed, der vægter Work Life balance højt? Så læs med her:

Hvem er vi?

Hos TS Group er vi specialister i løsninger til alt arbejde, der foregår i højden. Vi har to virksomheder hos TS Group. TS Stilladsmontage A/S, har hovedsæde i Herfølge og beskæftiger sig med montage, demontage og vedligeholdelse af stilladser, totaloverdækninger. TS Platform og Hejs A/S har hovedsæde i Bjæverskov og beskæftiger sig med udlejning af materiale- og personhejs, byggepladselevatorer og arbejdsplatforme. Hos TS Group, lægger vi vægt på en afslappet omgangstone og en hverdag der bærer præg af nære relationer, arbejdsomhed og faglig udvikling.

Hvad tilbyder vi dig?

En effektiv hverdag i administrationen, primært i Herfølge, hvor du skal sidde sammen med den administrationsansvarlige, som vil være din nærmeste leder. Der kan forekomme enkelte arbejdsdage i Bjæverskov. Du vil få et bredt indblik i bygge -og anlægsbranchen, som er en branche præget af høje arbejdsmiljømæssige krav, samt du vil blive skarp på de administrative opgaver bag kvalitetssikring. Vi tilbyder dig en hverdag med frihed under ansvar, da vi lægger vægt på en sund Work Life balance. Vi tilbyder dig en karriere, hvor du selv får mulighed for at præge din faglige udvikling.

Lige foran din kontordør, finder du byens bedste kaffemaskine. Vi har morgenmadsordning og smørrebrød om torsdagen.

Din arbejdstid vil typisk ligge indenfor tidsrummet 7.30-15.30. Hvordan de 30 timer skal fordeles ud på ugen, aftaler vi i fællesskab ved ansættelsen. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer. 

Dine opgaver vil blandt andre, være indenfor følgende områder

  • Administration af udlejet materiel
  • Arkivering og opfølgning af diverse interne kontroller og lovpligtige eftersyn på både materiel, maskiner og samlede konstruktioner
  • Opdatering og arkivering af vores kvalitetsledelsessystem
  • Administration af tilbud
  • Bestilling og vedligehold af lagerbeholdning af værktøj, løsdele, værnemidler, elektronik, kontorartikler og andet materiel
  • Diverse ad-hoc opgaver

Få succes i jobbet

For at opleve succes i jobbet, skal du være troværdig, struktureret og omhyggelig. Det er en stor fordel, hvis du er udadvendt, netværksskabende og trives i at arbejde sammen med flere ildsjæle.

Du er god til at se muligheder, tage initiativ og er nyskabende. Det er vigtigt, at du har erfaring i brugen af Microsoft Office-pakken samt, at du har flair for it generelt, da vi anvender mange forskellige systemer i dagligdagen.

Om dig

  • Du elsker at kunne sætte flueben ved en opgave
  • Du er god til at holde overblikket og trives med at have mange bolde i luften
  • Du elsker at hjælpe til hvor du kan og at gøre en ekstra indsats
  • Du er sprogligt flydende på dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt
  • Du har generelt flair for IT og besidder gode tekniske færdigheder
  • Du har kørekort til personbil

Vi tilbyder dig en stilling med masser af plads til udvikling, både fagligt og personligt.

Lyder dette som noget for dig? Så send dit cv, samt ansøgning på job@tsstilladsmontage.dk.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til administrationsansvarlig Amandah Brumfield, på tlf.: 29 24 24 43

Der afholdes samtaler løbende, da stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Stevns Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

TS STILLADSMONTAGE A/S, Danmarksvej, 4681 Herfølge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: job@tsstilladsmontage.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5851390

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet