BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi sikrer værdier
Actas er specialist i sikkerhedsteknologi og tilbyder alt indenfor sikring og sikkerhedssystemer, herunder alarmer og adgangskontrol, kameraer, kamerasystemer og netværk, brandsikring og brandalarmering samt mekaniske og elektroniske låsesystemer. Vores vigtigste mål er at sikre værdier – og gøre hverdagen tryggere for vores kunder
Vi er der, hvor kunden er – over hele landet
Actas er en landsdækkende virksomhed med afdelinger i Aalborg, Frederikshavn, Skive, Aarhus, Fredericia, Hårlev og Glostrup.
For kunden betyder det, at vi aldrig er langt væk og kan reagere hurtigt, når der kræves handling. Med din viden indenfor sikringsbranchen bliver du en del af et kunde- og planlægningsteam med en bred kontaktflade til hele organisationen, samarbejdspartnere og naturligvis kunderne. Du skal koordinere afdelingens dagligdag sammen med afdelingslederen og sikre, at vi hjælper kunderne bedst muligt.
Ansvar og kvalifikationer
- Du har sikringsteknisk flair og lyst til at sidde på kontor
- Du har lyst til at arbejde med planlægning og koordinering
- Det falder dig naturligt at tage ansvar for dine opgaver
- Du brænder for at hjælpe kunderne og dine kollegaer
- Du er habil bruger af Office pakken
- Du er selvstændig, omstillingsparat og har en god ordenssans
- Du er dygtig til at holde fokus
Du kan være med til at præge din stilling og arbejdsopgaver i forhold til dine kompetencer. Vi er lydhør og tilpasser gerne i det omfang, det er muligt.
Vi tilbyder dig
- Et kontinuerligt fokus på arbejdsmiljø med frihed under ansvar og plads til forskelligheder
- 37 timer med mulig mødetid mellem kl. 07.30 og 08.00
- Skønne, dygtige kollegaer
- Mulighed for at bidrage med nye initiativer og tiltag
- Pensionsordning og sundhedsforsikring inkl. børn op til 24 år
- Personaleforening, barselsordning og seniorordning
- Et aktivt samarbejdsudvalg, der arbejder aktivt for at skabe en god og rummelig arbejdsplads
Din kommende afdeling
I Hårlev har vi en hyggelig afdeling med et team på ca. 13 kollegaer – sikringsteknikere, lærlinge, en låsesmed, en sælger, vores afdelingsleder og driftschef, der får hverdagen til at fungere. Vi arbejder normalt fra kl. 7.30 til 16.00 og vi samarbejder ofte med vores afdeling i Glostrup samt de fire andre afdelinger i Jylland.
Dit kommende team
Vores kunde- og planlægningsteam, der varetager den daglige planlægning og er med til at sætte kunden i centrum via et højt serviceniveau, består af i alt fem projekt- og servicekoordinatorer – hvoraf du er en af dem. En sidder i Glostrup og tre andre holder til i Aalborg. Vi har et ugentligt planlægningsmøde, en stram struktur for hvordan vi får fulgt op på de opgaver, der kommer ind og tjekker løbende ind hos hinanden.
Vi har et socialt ansvar
Siden 2011, da Actas blev grundlagt, har vi haft lærlinge ansat. Vi har et socialt ansvar og finder det utrolig vigtigt at tage del i at uddanne fagfolk. I takt med at Actas er vækstet, er antallet af lærlinge også, hvorfor vi nu har lærlinge ansat i alle vores afdelinger.
Pr. vinteren 2024 har vi 17 lærlinge under uddannelse – fordelt på alle vores afdelinger.
Vi vil gerne høre fra dig
Send dit CV og evt. ansøgning til HR-chef Lea Drejer Raunslund via job@actas.dk
Vi indkalder løbende til samtaler og derfor vil vi gerne modtage din ansøgning snarest muligt.
Har du spørgsmål?
Du er velkommen til at ringe til afdelingsleder Henrik på tlf. 2333 3548 – og evt. aftale en uforpligtende kop kaffe.
Har du lyst til at snakke med én i dit kommende team kan du ring til Claus på 2333 3582 eller Marie på 2333 3540.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Stevns Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ACTAS A/S - Hårlev, Industrivej, 4652 Hårlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5987715