Medarbejder til hjælpemiddeldepotet i Stevns Kommune søges

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Stevns Kommunes Hjælpemiddeldepot søger en medarbejdende med god fysik og hænderne skruet rigtigt på.

Hvis du kender til hjælpemidler, vil det være en fordel, men det vigtigst er at du er interesseret i området og gerne vil lære nyt.

Arbejdsopgaver:
På Stevns Kommunes hjælpemiddeldepot sørger vi for, at borgerne i Stevns Kommune får bragt de hjælpemidler ud, som de får bevilget. Vi henter dem også igen, når de ikke skal bruges mere, og vi reparerer og tilpasser hjælpemidlerne i tæt samarbejde med Hjælpemiddelteamet, der bestiller hjælpemidlerne.

Der er også forfaldende arbejde på vores depot, hvor vi har værksted, lager, og vaskeplads. I vores samlede opgaver ligger der også håndtering af låse, lifteftersyn og varetagelse af Sundhed & Omsorgs bilpark.

Ved ferie og sygdom hjælper vi alle hinanden med at få driftet til at glide.   
Som ny kollega vil en del af dine arbejdsopgaver være i vores vaskeplads.

Om dig:
Hvis du synes ovenstående lyder om et interessant job, så vil vi meget gerne høre fra dig. Og rigtig gerne fra dig, der synes det er spændende og givtigt, at du i dit arbejde skal kunne arbejde fleksibelt, og som gerne vil gøre dit bedste for at få et godt samarbejde med borgere, pårørende og dine nye kolleger i Stevns Kommune.

Det er ikke nødvendigt med en særlig faglig baggrund, men du skal være praktisk anlagt og som sagt have hænderne godt skruet på.

Det er et krav i jobbet, at du har et kørekort kategori B. Du vil i dit arbejde komme til at arbejde med fagsystemet Cura, så du skal være interesseret i at arbejde med it på brugerniveau.  

Din daglige arbejdsplads bliver på Hjælpemiddeldepotet i St. Heddinge.
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Arbejdstiden er primært på hverdagen, og du kan selv planlægge din arbejdsdag inden for tidsrummet kl. 06 – 17.

Frist for ansøgning er søndag den 22. september 2024. Stillingen søges elektronisk nedenfor. Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt torsdag den 26. september 2024.

Løn er efter gældende overenskomst, og der bliver rekvireret en straffeattest.

Yderlig information vedrørende stillingen kan fås hos team koordinator Steen P Rasmussen
Telefon: 30 51 66 65

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Stevns Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Stevns Kommune, Hovedgaden 46, 4652 Hårlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6107119

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet