Demenscenter Hotherhaven søger en social- & sundhedsassistent eller social- & sundhedshjælper til aftenvagt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ønsker du at arbejde med skønne mennesker som har diagnosen demens, og har du hjertet på rette sted, så er det præcist DIG vi søger.

Da én  af vores dygtige aftenvagter går på pension, søger demenscentret Hotherhaven, som er beliggende i den skønne stationsby Hårlev, én social- og sundhedsassistent eller social- og sundhedshjælper til fastansættelse i aftenvagt, med vagter hver anden weekend ulige uger.

Vi søger dig, der vil indgå i vores team med høj faglighed og har viden til at værne om et menneske med diagnosen demens.

Vi har et bredt tværfagligt samarbejde internt og ligeledes i hele kommunen.

Vores sammenhold og arbejdsmiljø er i højt fokus – Vi skal kunne løfte hinanden fagligt men stadig kunne grine sammen.

På vores demenscenter bor der 35 beboere med middelsvær til svær demens og nogle beboere har ligeledes udfordringer med almene sygdomme. Til at hjælpe disse mennesker med en dejlig hverdag med livskvalitet er vi omtrent 40 ansatte fordelt på 3 vagtlag.

Vi har et meget stort fokus på aktiviteter for vores beboere, og er altid åbne for nye gode idéer til hvordan vi hele tiden kan gøre det bedre og sjovere at leve og bo hos os.

Vi er et SUPER team bestående af social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejersker. Alle vægter vi kerneopgaven, arbejdsmiljøet og det tværfaglige samarbejde højt og ligeledes vægter vi næstekærligheden og diversiteten.

Vi kan tilbyde dig en arbejdsplads hvor der er højt til loftet og med en flad ledelsesstruktur. En arbejdsplads med mange spændende og varierede arbejdsopgaver.

Herunder:

  • Daglig tværfaglig sparring, samt ugentlig sparring med demenskoordinator, herunder beboer konferencer.
  • En arbejdsplads med fokus på et godt og sundt arbejdsmiljø.
  • Vi har et lavt sygefravær.
  • Vores dage er præget af en humoristisk og uformel omgangstone.
  • En arbejdsplads med stor kompetenceudvikling og ansvar samt respekt og anerkendelse af hinandens kompetencer.
Vi forventer at du:
  • Har et godt humør og er omstillingsparat når dagens program går anderledes end forventet.
  • Kan bidrage til et godt og sundt arbejdsmiljø, prioriterer et højt fagligt niveau og trives i godt samarbejde, tværfaglighed og fleksibilitet.
  • Har lyst til at udvikle dig fagligt.
  • Er pligtopfyldende og mødestabil.
  • Er nysgerrig på den digitale udvikling og kan lære nye systemer at kende da dokumentationen om aftenen er lige så vigtig som den er om dagen og natten. Vi bruger CURA som vi kan tilbyde oplæring i.
Vi opfordrer alle til at ansøge, uanset alder, køn og erfaringsgrundlag.

Løn og ansættelse efter gældende overenskomst. Ansættelse pr. den 1. februar 2024 men gerne før hvis muligt.

Du er meget velkommen til at komme og besøge os, inden du beslutter dig for at søge. For at vi kan give dig den største opmærksomhed vil det være en god idé, hvis du ringer og laver en aftale på forhånd.

Du er velkommen til at henvende dig til:
Fagkoordinator Lene Nerup på tlf.: 51 16 80 86 eller på mail: lenols@stevns.dk eller Centerleder Maria Graaner von Benzon på tlf.: 23 32 26 39 eller mail: mariaben@stevns.dk

Ansøgningsfrist den 27. december 2023. Stillingen søges elektronisk nedenfor via ”Ansøg”. Ansættelsessamtale afholdes løbende.





 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Stevns Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (32-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Stevns Kommune, Hovedgaden 46, 4652 Hårlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5955572

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet