Bliv en del af et empatisk team som social- og sundhedshjælper/assistent i dagvagt på Hotherhaven demenscenter i Hårlev

Profilbillede
dato

Ønsker du at arbejde med skønne mennesker som har diagnosen demens, og har du hjertet på rette sted, så er det præcist DIG vi søger.

Da én af vores kære dagvagter har valgt nye udfordringer væk fra Sjælland, søger demenscentret Hotherhaven, som er beliggende i den skønne stationsby Hårlev, en ny kollega som enten er social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent til fastansættelse i dagvagt.

Vi søger dig, der vil indgå i vores team med høj faglighed og har viden til at værne om et menneske med diagnosen demens.

Vi har et bredt tværfagligt samarbejde internt og ligeledes i hele kommunen.

Vores sammenhold og arbejdsmiljø er i højt fokus – Vi skal kunne løfte hinanden fagligt, men stadig kunne grine sammen.

På vores demenscenter bor der 35 beboere med middelsvær til svær demens og nogle beboere har ligeledes udfordringer med almene sygdomme. Til at hjælpe disse mennesker med en dejlig hverdag med livskvalitet er vi omtrent 45 ansatte fordelt på 3 vagtlag.

Vi har stort fokus på aktiviteter for vores beboere og er altid åbne for nye gode ideer til, hvordan vi hele tiden kan gøre det bedre og sjovere at leve og bo hos os.

Vi er et SUPER team bestående af social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejersker. Alle vægter vi kerneopgaven, arbejdsmiljøet og det tværfaglige samarbejde højt og ligeledes vægter vi næstekærligheden og diversiteten.

Vi kan tilbyde dig en arbejdsplads hvor der er højt til loftet og med en flad ledelsesstruktur. En arbejdsplads med mange spændende og varierede arbejdsopgaver.

Herunder:

  • En arbejdsplads med stor kompetenceudvikling og ansvar samt respekt og anerkendelse af hinandens kompetencer
  • En arbejdsplads med mange spændende og varierede arbejdsopgaver
  • Gode kollegaer med et stærkt arbejdsfællesskab
  • Et godt arbejdsmiljø, med humor og uformel omgangstone
  • En arbejdsplads med stor kompetenceudvikling og ansvar
Vi forventer at du:
  • Har et godt humør og er omstillingsparat når dagens program går anderledes end forventet
  • Kan bidrage til et godt og sundt arbejdsmiljø, prioriterer et højt fagligt niveau og trives i godt samarbejde, tværfaglighed og fleksibilitet
  • Har lyst til at udvikle dig fagligt
  • Er pligtopfyldende og mødestabil.
Vi opfordrer alle til at ansøge, uanset alder, køn og erfaringsgrundlag.

Løn og ansættelse efter gældende overenskomst. 

Stillingen tilbydes som udgangspunkt på 37 timer.

Ansøgningsfristen er fredag den 22. november 2024. Stillingen søges elektronisk nedenfor.
Vi holder løbende samtaler til rette kandidat er fundet, så skynd dig at søge

Du er meget velkommen til at komme og besøge os, inden du beslutter dig for at søge.

For at vi kan give dig den største opmærksomhed vil det være en god ide, hvis du ringer og laver en aftale på forhånd. Du er velkommen til at henvende dig til:
Fagkoordinator Lene Nerup på tlf.: 5116 8086 eller på mail til lenols@stevns.dk
Eller centerleder Maria Graaner von Benzon på tlf.: 2332 2639 eller mail til mariaben@stevns.dk



 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Stevns Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Stevns Kommune, Hovedgaden 46, 4652 Hårlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6133290

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet