Administrativ medarbejder/ergoterapeut søges til Hjælpemiddelteamet fra den 1. maj 2024

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du klar til at gøre en forskel og hjælpe med at gøre hverdagen lettere for borgerne i Stevns kommune? Så er dette din chance!

Om os: Vi er et passioneret og dygtigt team, der arbejder dedikeret for at sikre, at vores borgere får adgang til de nødvendige hjælpemidler.

Jobbeskrivelse: Du kan søge jobbet med en baggrund som administrativ medarbejder eller som ergoterapeut. Vi går efter at finde den helt rigtige kollega, og vil derfor tilrette jobbet alt efter din faglige profil.  Lige meget hvilken uddannelsesmæssig baggrund du kommer med, så vil du være en vigtig kollega i vores team. Din primære arbejdsopgave er varetagelse af myndighedsfunktionen. Som administrativ medarbejder vil du komme til at arbejde med lettere sagsbehandling af ansøgninger om kropsbårne hjælpemidler samt administrative opgaver i forhold til handicapbiler. Som ergoterapeut vil en del af dine arbejdsopgaver være en myndighedsfunktion med både kropsbårne hjælpemidler og øvrige hjælpemidler.
Du vil være med til at sikre, at vores borgere får den støtte, de har brug for, samtidig med at du hjælper med at opretholde en sund økonomisk balance i vores hjælpemiddelteam.
Vi varetager sagsbehandling inden for Servicelovens § 112 – 117a.

Ansvarsområder:

  • Behandle ansøgninger om (kropsbårne) hjælpemidler
  • Tæt samarbejde med de borgere, der ansøger om hjælpemidler
  • Være med til at udvikle myndighedsfunktionen
  • Bidrage til at optimere arbejdsgange og procedurer
  • Holde dig fagligt ajour med udviklingen på området og deltage i netværk
  • Samarbejde med leverandører af hjælpemidler
Kvalifikationer:
  • Erfaring med administrativt arbejde
  • Kendskab til hjælpemiddelområdet er en fordel men ikke et krav. Er du den rette person, så lærer vi dig gerne op
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret men også kunne samarbejde med dit team
  • Gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt
  • Grundlæggende it-færdigheder
  • Du skal kunne omstille dig i forhold til arbejdsopgaverne alt efter, hvad der er behov for i forhold til borgere i Stevns Kommune og i forhold til teamet
     
Derfor skal du vælge os: Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en afdeling med højt til loftet, og med mulighed for stor indflydelse på egne arbejdsopgaver.
Vi er en arbejdsplads, der vægter trivsel, faglig udvikling og det gode arbejdsmiljø højt. Vi står parate til at yde oplæring til dig der, hvor du har brug for det.
Vi tilbyder fleksibel arbejdstid, og mulighed for hjemmearbejde op til to dage om ugen.

Din fysiske arbejdsplads vil være i Sundhedscentret i Hårlev.

Synes du det lyder som et job for dig, så er du meget velkommen til at kontakte os for at høre nærmere om jobbet. Du kan ringe til faglig leder Anastasia Ruhnau på tlf.: 21 60 54 29.

Ansøgningsfristen er den 19. marts 2024. Søg elektronisk nedenfor.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 25. marts 2024 på Rådhuset i Store Heddinge.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Stevns Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Stevns Kommune, Hovedgaden 46, 4652 Hårlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6003955

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet